خدمات سئو
نوشته شده توسط : ادمین

خدمات سئو چیست؟
خدمات سئو سلسله فعالیت های مرتبط و پی در پی است که با هدف بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو انجام می شود. امروز بسیاری از مدیران وب سایت ها و صاحبان کسب و کار اینترنتی آشنایی نسبتا خوبی نسبت به سئو دارند و می دانند که هیچ سایتی بدون سئو نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد و اگر بخواهیم فقط با تبلیغات ادامه بدهد، هزینه بسیار بسیار بیشتری را باید بپردازد.
خدمات سئو سایت چرا مهم است؟
طبق آمار بیش از 90 درصد کاربران گوگل، فقط صفحه اول نتایج جستجو را بررسی می کنند! این به این معنی است که اگر در صفحه اول نتایج جستجو نباشید، انگار سایتی هم ندارید

برای دریافت خدمات سئو اینجا کلیک کنید
چگونه بهترین شرکت را برای انجام خدمات سئو وب سایت انتخاب کنید؟
خدمات سئو وب سایت در شرکت های مختلف براساس استانداردهای همان شرکت انجام می شود. زمانی که شما با تیم خود در حال بررسی ویژگی های شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو هستید باید به این مسئله دقت کنید که سئو سایت نیازمند، استراتژی بلند مدت است و شما نیازمند همراهی دارید که تجربه کافی را داشته باشد.
تعرفه سئو سایت ۱۴۰۰ چقدر است؟
تعرفه سئو سایت را در ۴ روش سئو ساعتی، سئو پروژه ای، سئو ماهانه و عملکردی میتوان خلاصه کرد.
آیا سرمایه گذاری برای سئو سایت ارزش دارد؟
این بدان معناست که اگر خواهان آن هستید که مشتریان بیشتری به سمت شما آیند، شما باید در صدر جستجو نتایج برای کلمات کلیدی و عبارات مرتبط با کارتان باشید. تحقیقات نشان می‌دهد صفحه اول نتایج جستجو ارگانیک 71 درصد CTR را به خود اختصاص می‌دهد. درحالی که صفحات دو و سه CTR حدود 29% دارند. درواقع هرچه رتبه شما بالاتر باشد، افراد بیشتری سایت شما را می‌بینند. این بدان معناست که شما می‌توانید مشتری بیشتر داشته و به درآمد بالاتری برسید.





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: